School projects
Dnevi inovativnosti
Dneve inovativnosti organiziramo za vse študente programov ekonomist in medijska produkcija.
Izvedemo jih v začetku študijskega leta, saj z njimi študente 1. letnikov pripravimo na sodelovanje v podjetniškem projektu, študente 2. letnikov pa na sodelovanje na turističnem natečaju.
Dnevi inovativnosti potekajo v obliko delavnic o dizajnerskem razmišljanju ter predavanjih strokovnjakov s področja podjetništva in inovativnega turizma.
Vodja projekta: Sonja Kukman
Vzgoja za delovno mesto
Praktično izobraževanje pri delodajalcih je ključen del usposabljanja naših študentov. Namen projekta, ki ga izvajamo v okviru kariernega centra, je, da študente pred odhodom na praktično izobraževanje čim bolj pripravimo na delo pri delodajalcih.
Organiziramo predavanja in delavnice na temo sodelovanja, timskega dela, delovne etike, bontona, odgovornosti in komunikacije na delovnem mestu.
Vodja projekta: Sonja Kukman
Vodja projekta: Marija Lekše
Osebni finančni načrt
Cilj projekta je, da študenti izdelajo svoj finančni načrt.
1
obvladovanje porabe denarja,
2
skrb za finančno varnost z ustreznimi zavarovanji,
3
sistematično in načrtno ustvarjanje prihrankov,
4
razumno zadolževanje in določati finančne cilje skupaj z življenjskimi cilji in se nanje pripraviti.
Vsebine so vključene v učni načrt pouka, pri katerem sodelujejo tudi zunanji predavatelji s področja finančnega opismenjevanja.
Najbolj zanimiva in odmevna dejavnost je debata.
Podjetniško razmišljanje
V projekt so vključeni študenti 1. letnika programov ekonomist (komercialist) in medijska produkcija.
Namen projekta je, da študente opremimo s podjetniškimi znanji, ki jim bodo koristila, ko se bodo znašli na trgu dela.
Projekt je zastavljen medpredmetno, dodana vrednost pa je tudi podpora predstavnikov Razvojnega centra Novo mesto in lokalnih podjetnikov.
Najbolj motivirani študenti se prijavijo tudi na podjetniško tekmovanje POPRI, ki ga organizira Primorski tehnološki park.
Vodja projekta: Jerica Božič Kranjec
Osnovni namen projekta je spodbujanje turističnega razmišljanja med mladimi.
1
2
Formalno izobraževanje v šoli se povezuje z delom v neformalnih oblikah, kar lahko pomembno prispeva k turističnemu razvoju kraja in lokalne skupnosti.
3
Udeleženci izdelajo raziskovalne naloge na temo razvoja turizma, ki jih predstavijo na turistični tržnici.
4
Projekt vodi Turistična zveza Slovenije
Vsebine so vključene v učni načrt v programu medijska produkcija.
Deadline kot način razmišljanja v medijskem svetu
V projekt so vključeni študenti medijske produkcije
Namen projekta je, da študente opremimo z mehkimi veščinami, ki so pomembne v medijskem svetu
Erasmus+
Akreditacijska številka / Accreditation No:
ECHE 2014/20: 238185-LA-1-2014-1-SI-E4AKA1-ECHE
ECHE 2021/27: 101014786
Tip akreditacije / Type of accreditation: ERAPLUS-ECHE
Erasmus ID koda / Erasmus ID code: SI NOVO-ME04
PIC koda / PIC code: 947500948
OID: E10178098
KA2 projekti / KA2 Projects
Tekoči projekti
Zaključeni projekti
KA1 projekt / KA1 projects
ŠTUDENTI / STUDENTS
PREDAVATELJI / LECTURERS