Digitalni marketing
Program izpopolnjevanja
Strokovni sodelavec/strokovna sodelavka za digitalni marketing
Šestmesečni program izpopolnjevanja digitalni marketing je namenjen diplomantom višješolskih programov medijska produkcija, ekonomist, snovanje vizualnih komunikacij in trženja, fotografije, informatike, ekonomije ali komerciale ali visokošolskih programov s področja ekonomije, medijev, komunikacij, oblikovanja, likovnih umetnosti, grafike, fotografije ali informatike.
Cilj programa je nadgraditi znanja s področja digitalnega marketinga, kar vključuje strategije spletnega oglaševanja, optimizacijo za iskalnike (SEO), upravljanje družbenih medijev ter analitiko digitalnih kampanj.
Program poudarja praktično uporabo pridobljenih znanj, kar omogoča diplomantom učinkovito načrtovanje in izvajanje digitalnih marketinških strategij v različnih panogah.
Po zaključku programa so udeleženci usposobljeni za delo na področjih digitalnega marketinga, kot so digitalni marketing specialist, upravljavec družbenih medijev, SEO strokovnjak ali analitik digitalnih podatkov.
Program bo potekal v hibridni (istočasno za vse udeležence v živo in na daljavo) in kombinirani obliki (v živo in s samostojnim delom na daljavo).
Predavanja bodo izvedli strokovnjaki s široko paleto znanj in izkušenj.
- Vsebine:
- Kreativno načrtovanje in izvedba oglaševalske kampanje
- Digitalne vsebine
- Spletna analitika
- Načrtovanje marketinške strategije
- Inovativni pristopi v digitalnem marketingu
Program izpopolnjevanja
Šestmesečni program zasnovan za zaposlene, ki želijo nadgraditi svoje znanje in veščine na hitro rastočem področju digitalnega marketinga. Namenjen je strokovnjakom iz marketinških oddelkov podjetij, oglaševalskih agencij ter samostojnim izvajalcem digitalnega marketinga.
Znanja
Udeleženci bodo pridobili specifična znanja in veščine za obvladovanje digitalnih marketinških strategij s poudarkom na uporabi najnovejših tehnologij.
Predprijave
Predprijave začnemo zbirati februarja 2025
Vsebine programa
Trženje prek družbenih omrežij. Priprava vizualnih in vsebinskih gradiv. Spletna analitika. Optimizacija marketinških akcij. E-mail marketing.
Predavatelji
Izkušeni strokovnjaki iz vseh treh sodelujočih šol + zunanji sodelavci
Partnerstvo
Višja strokovna šola, Ekonomska šola Novo mesto,
Višja strokovna šola, Šolski center Slovenj Gradec
Višja strokovna šola, Šolski center Slovenj Gradec
Koristi za zaposlene in podjetja
Udeleženci bodo usposobljeni za razvoj in implementacijo spletnih marketinških strategij ter za načrtovanje in izvedbo učinkovitih oglaševalskih kampanj.
Program vključuje praktične primere in projekte, kar omogoča takojšnjo uporabo znanja v praksi. Poleg tega bodo udeleženci gradili mrežo strokovnih povezav, kar bo povečalo njihove zaposlitvene možnosti.
Imate vprašanje?
Če imate vprašanja v zvezi s programom izpopolnjevanja, nam jih lahko pošljete na elektronski naslov referat@esnm.si